Wykorzystanie opakowań foliowych w branży odzieżowej
Opakowania foliowe wykorzystywane są zarówno w gospodarstwie domowych, sklepach, hurtowniach, jak i w branży przemysłowej, galanteryjnej, zabawkowej i transporcie. Najczęściej stosowane są worki z folii LDPE, o wysokiej odporności na rozerwanie i uszkodzenie. Jakie jeszcze cechy opakowań z folii zdecydowały o tym, że pokochała je branża odzieżowa?
Dlaczego folia w odzieżówce?
W branży produkcyjnej poza nowoczesną linią produkcyjną, pozwalającą na poprawę efektywności produkcji, ważne jest właściwe zabezpieczenie wytworzonych towarów przed zabrudzeniem, uszkodzeniami mechanicznymi, czy też działaniem wilgoci. Nie inaczej jest w branży odzieżowej. Opakowania z folii z polietylenu, które oferujemy naszym partnerom biznesowym, są właśnie takie, a do tego wyróżniają się wysoką szczelnością. To sprawia, że nie tylko branża odzieżowa, ale również sektor spożywczy chętnie je używa do zabezpieczania towarów. Zwiększona grubość materiału sprawia, że są one wielokrotnego użytku. Folie te podlegają recyklingowi, dlatego uszkodzone opakowania wymagają segregacji. Względem opakowań z papieru cechują się lepszymi parametrami użytkowymi, a do tego łatwiejszą identyfikacją produktu.
Zalety reklamówek LDPE
Reklamówki LDPE ułatwiają pakowanie, magazynowanie i transport różnego rodzaju produktów. Wykorzystywane są też w sklepach wielobranżowych, ze względu na to, że są proste i wygodne w obsłudze. Co ważne podczas zamówienia istnieje możliwość wykonania konkretnej grubości oraz zróżnicowanych rozmiarów worków LDPE, ściśle pod wymagania klienta. Ważną zaletą folii LDPE jest nietoksyczność materiału, oraz niska przepuszczalność gazów i innych substancji. Ich koszt produkcji jest dużo niższy niż worków z innych materiałów. Fakt, iż mogą być wielokrotnie wykorzystywane, sprawia, że choć rozkładają się wiele lat, zmniejszają ilość generowanych odpadów.
Reasumując folie w branży odzieżowej, pozwalają na tworzenie zwartych opakowań zbiorczych na paletach. Można je kupować w ilościach hurtowych, jak również pojedynczo, w zależności od potrzeb firm klientów.